Filoména se našla

22.09.2015 11:00

Na matrice v Těšanech jsme nalezli záznam o narození Ludmily. Stálo tam: 

- otec -  František Tiefenbach, nar. 1.12.1865 syn Josefa Tiefenbacha rolníka v Hnojicích a Marie roz. Vychodilové

-matka - Filomena roz. Staňová, nar. 1.8.1872 dcera Františka Stani rolníka ve Šternově a Marie roz. Kučerové.

Takže oblast hledání nabrala jasný cíl. Jedeme do Olomouce. V matrikách z Hnojic jsem našla Františka a další jeho příbuzné, ale co ta Filoména? Ve Štarnově nebyla jediná zmínka nejen o ní, ale o nikom z rodu Staňa. Zkoušela jsem Hnojice, Moravskou Huzovou ... NIC! 

Obrátila jsem se s dotazem na forum https://genealogie.taby.cz/ Napsala jsem jim to, co jsme vyčetli v matrice v Těšanech a hle ... odpověď na sebe nenechala dlouho čekat. Konkrétní odkaz na narozeni Filomeny i svatby jejích rodičů ... No to mě potěš. Jakto, že já jsem to nenašla?? On totiž není Šternov jako Štarnov!!

Takže pro příště: Čti pořádně, co se kde píše!!

Zpět

© 2015 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode